۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸

معاون دانشگاه خبر داد؛

تصمیمات جدید دانشگاه پیام نور برای امتحانات پایان ترم

تصمیمات جدید دانشگاه پیام نور برای امتحانات پایان ترم

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: این امکان و امتیاز برای دانشجویان در نظر گرفته شده است که در آزمون پایان ترم کل نمرۀ خود از درس مربوطه را از طریق آزمون پایان ترم فراهم آورند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عبادی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با تاکید بر ویژگی های آموزشی و تحصیلی خاص این دانشگاه گفت: نظام آموزشی منعطف مبتنی بر آموزش ترکیبی (حضوری و الکترونیکی) و اختیار دانشجو برای حضور در کلاس ها به خوبی این فرصت را برای دانشجویان و علاقه‌ مندان تحصیل در این دانشگاه فراهم می‌کند که بتواند با اطمینان خاطر همزمان و به موازات تحصیل به امور دیگر زندگی خود نیز برسند.

وی همچمنین درباره منابع درسی دانشگاه تصریح کرد: عمدۀ درس های مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد بر اساس متون و منابع درسی مشخصی و منطبق با سر فصل‌های مصوب هر درس از سوی وزارت علوم هستند که قبل از آغاز سال تحصیلی از طریق دانشگاه و ادارۀ کل خدمات آموزشی دانشگاه اعلام می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور درباره امکان تغییر محل آزمون و همچنین مهمان موقت و دائمی در این دانشگاه افزود: فارغ از اینکه دانشجوی کدام مرکز و واحد دانشگاه پیام نور و در کدام استان در کشور باشید، این امکان فراهم است که با توجه تغییر شرایط زندگی و کاری‌تان، محل آزمون امتحانات پایانی‌تان را انتخاب کنید.

وی ادامه داد: یعنی ممکن است شما به عنوان مثال دانشجویان واحد سردشت باشید و بنابر ضرورتی در پایان ترم مجبور به حضور در شهر و استان دیگری به عنوان مثال اصفهان شوید و در این صورت این امکان برای شما از سوی دانشگاه فراهم می‌شود که بدون دغدغه، از طریق «درخواست تغییر محل آزمون پایان ترم» در همین شهر در امتحانات پایان ترم‌ شرکت کنید، ضمن اینکه حتی از امکان مهمان موقت و دائمی هم برای تغییر محل تحصیل در طول تحصیل برخوردار خواهید شد.

وی با تاکید بر شرایط تحصیلی ویژه در این دانشگاه و استقبال از این شرایط افزود: تعداد قابل توجهی از استادان دانشگاه‌های دیگر مانند دانشگاه تهران و علامه طباطبایی برای تحصیل در رشته دوم، این دانشگاه را انتخاب کردند نظام آموزشی ارائه شده در دانشگاه پیام نور مناسب ترین نظام آموزشی برای ورزشکارانی است که به صورت حرفه‌ای ورزش را دنبال می‌کنند.

عبادی همچنین بیان داشت: نظام ارزیابی دانشگاه پیام نور نیز مزیت های خاص خود را دارد، اختصاص بخش قابل توجهی از نمره نهایی دانشجویان در هر دو مقطع کارشناسی و ارشد تحت عنوان «نمرۀ میان ترم» به مجموع فعالیت های مختلف دانشجویان در طول ترم امتیاز جالب توجهی است که شرایط برای برای یادگیری مشارکتی دانشجو به شکل ویژه‌ای فراهم می آورد. همچنین این امکان و امتیاز برای دانشجویان در نظر گرفته شده است که در آزمون پایان ترم کل نمرۀ خود از درس مربوطه را از طریق آزمون پایان ترم فراهم آورد.

کد خبر 6265998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha